Danışmanlık Hizmetleri

İşletmelerde bilgi teknolojilerinin kullanımı ile zaman ve personel gibi kaynakların optimum yönetimi, verimlilik artışı, maliyetlerin düşürülmesi, daha kaliteli hizmet üretimi ve rekabet gücünün arttırılması amaçlanır. Birçok işletme bu amaçlara ulaşmak için teknoloji yatırımı yapmakta fakat sonuç alamamaktadır. Yine birçok işletme doğru sonuca ulaşabilmek için nereden, nasıl başlaması gerektiğini, ne kadarlık yatırıma ihtiyacı olduğunu planlayamamaktadır. 

Diğer taraftan, yazılım projelerinde projenin başarısı, yazılımın kalitesinden çok uyarlama ve eğitim hizmetlerinin kalitesine ve sürekliliğine bağlıdır. Etkin proje yönetiminin önemi burada ortaya çıkmaktadır. 

Pro-Sistem olarak verdiğimiz bilişim teknolojileri danışmanlık hizmetleri ile kurumunuzun teknoloji yatırımlarından en iyi sonucu almasına yardımcı oluyoruz.

Teknik ve Sistem Destek Hizmetleri

Ana faaliyet alanı Bilgi Teknolojileri ( BT ) olmayan firmaların yaşayabilecekleri her tür sistem problemlerine yönelik deneyimli BT elemanları bulundurmaları maliyeti arttırmakta ve kaynak kaybına yol açmaktadır. Müşterilerimiz, sistemlerini desteklemek için profesyonel destek hizmeti alarak kaynaklarını ana faaliyet alanının dışına kaydırmalarını önlemektedirler. Böylece minimum BT kaynak sarfiyatı ve maksimum BT verimliliği elde edilmektedir. Müşterilerin istekleri doğrultusunda müşterisinin gerekli gördüğü ve kendisinin uzman olduğu ürünler ve sistemler konusunda müşterileri ile zaman bazlı sözleşmeler yapmaktayız. Teknik servis bakım hizmetleri; acil çağrılar, yerinde hizmet ve periyodik bakım olmak üzere sağlanmaktadır. Periyodik bakımlar ve acil durumlar çerçevesinde teknik servisimiz firmanızı ziyaret edecek, sorunlara yerinde müdahale edecek ve sorununuzu en kısa zamanda çözecektir. Yerinde destek kapsamında anlaşmaya göre periyodik olarak tüm sistemlerinizin genel bakımı yapılacaktır.

Uzak Destek Hizmetleri

IT destek ve bakım hizmetleri ile müşterilerinin ihtiyaç duyabileceği tüm uzaktan destek hizmetlerini günlük olarak veren ve müşterilerinin canlı sistemlerinde yaşanabilecek arızalara hızlıca çözüm önerileri sunan Pro-Sistem, anında aksiyon almakta ve işletme içinde meydana gelebilecek verim kaybını en aza indirmektedir. SLA anlaşmalı müşterilerimiz için hazırlanan Uzaktan Destek Hizmet içeriğine ait hizmet bileşenleri aşağıdaki gibi oluşturulmuştur. 

  • • Telefon Desteği Çözümleri 
  • • E-posta Desteği Çözümleri 
  • • Uzak Bağlantı Desteği Çözümleri