Gelişmiş BT Analiz Çözümleri

    Analytics Plus İle BT Yapınızı Gözlemleyerek Analiz Edin

    Analytics Plus ile ister ServiceDesk Plus, Desktop Central, OpManager, Applications Manager, ya da Password Manager gibi ManageEngine ürünlerinden isterseniz ServiceNow veya Local/Cloud Database, Cloud Drive, Feed, veya csv,xml json vs. gibi farklı veri kaynaklarından veri sağlayarak analizler yapabilir, raporlar ve dashboardlar oluşturabilirsiniz.

    ServiceDesk Plus ile entegrasyon, Analytics Plus’ın BT hizmet sunum performansını ve verimliliğini ITSM verilerinize daha iyi kavrayarak geliştirmesine yardımcı olur.

    150‘nin üzerinde rapor ve kontrol paneli arasından seçim yapın veya 80’den fazla KPI raporunu veri uzmanı olmadan kendiniz yaratarak özelleştirebilirsiniz.

    ManageEngine Analytics Plus Özellikleri

    -Sürükle-bırak yapısı ile kolaylıkla raporlar oluşturulabilir ya da düzenlenebilir.
    -Analytics Plus, içe aktardığınız verileri okur ve otomatik olarak raporlar ve gösterge tabloları oluşturmak için otomatik analiz gerçekleştirebilir.
    -30’dan fazla görselleştirme, renk ve düzen temalarından birini seçerek veriyi görme şeklinizi değiştirebilirsiniz.
    -Elle tekrarlanan işlerden kaçınmak istediğinizde, raporlarınızı e-postayla göndermek üzere zamanlayabilirsiniz.
    -Raporlarınızı paylaşabilir, istediğiniz zaman raporlarınızı dışa aktarabilir ve yayınlayabilirsiniz.
    -Güçlü formül motoru sayesinde yerleşik formül motoru ve kapsamlı matematiksel ve istatistiksel işlev kitaplığı ile size ham verilerinizden ölçümler elde etme gücü verir.
    -Akıllı panolar sayesinde birden çok raporu tek bir canlı kontrol panelinde birleştirebilirsiniz.
    -Esnek bir tasarımcı görünümünde resimler, formatlanmış metinler, bileşenler ve web komponentleri ekleyebilirsiniz.
    -Etkileşimli gösterge tabloları yapılacak analize ve daha iyi kararlar vermenize yardımcı olur.

    Diğer Hizmetlerimiz

    Manage Engine Gelişmiş BT Analiz Çözümleri neleri kapsar?

    Manage Engine'in Gelişmiş BT Analiz Çözümleri, aşağıdakiler gibi birçok alanı kapsar:

    • Ağ yönetimi ve izleme
    • Sunucu ve uygulama izleme
    • Güvenlik bilgi ve olay yönetimi (SIEM)
    • İş sürekliliği ve felaket kurtarma
    • ITIL ve BT hizmet yönetimi
    • IT varlık ve lisans yönetimi
    • Active Directory ve Exchange yönetimi
    Manage Engine'in BT Analiz Çözümleri hangi tür şirketler için uygundur?
    Manage Engine'in ürünleri ve hizmetleri ne kadar güvenli?
    Manage Engine'in BT Analiz Çözümleri ölçeklenebilir mi?
    Bu çözümleri kullanmak için teknik becerilere sahip olmak gerekir mi?
    Manage Engine'in müşteri desteği nasıldır?