Uzak Destek Hizmetleri
IT destek ve bakım hizmetleri ile müşterilerinin ihtiyaç duyabileceği tüm uzaktan destek hizmetlerini günlük olarak veren ve müşterilerinin canlı sistemlerinde yaşanabilecek arızalara hızlıca çözüm önerileri sunan Pro-Sistem, anında aksiyon almakta ve işletme içinde meydana gelebilecek verim kaybını en aza indirmektedir.
SLA anlaşmalı müşterilerimiz için hazırlanan Uzaktan Destek Hizmet içeriğine ait hizmet bileşenleri aşağıdaki gibi oluşturulmuştur.
Uzaktan Destek Hizmetleri Neden Önemlidir?
Uzaktan destek hizmetleri, işletmelerin, markaların ve kurumların çalışmalarından aldığı verimi arttırır ve iş süreçlerinin hem kurum, hem de kurumun hedef kitlesi açısından en verimli şekilde gerçekleşmesini sağlar. Pro Sistem Bilişim tarafından sunulan uzaktan destek hizmetleri ile müşterilerimiz iş süreçlerini kesintisiz olarak devam ettirebilme fırsatı bulacaklar ve herhangi bir maddi kayıp yaşamadan projelerini sürdürebilme imkânı elde edeceklerdir. Zaman kayıplarının da önüne geçen destek hizmetleri, firmaların işlerini zamanında bitirebilmelerini de sağlamaktadır.
Sistem iyileştirme çalışmaları, Pro Sistem tarafından tespit edilen aksaklıklar, eksiklikler veya hatalar üzerinden gerçekleştirilebileceği gibi işletmelerin direkt kendisinden gelen sistem iyileştirme talepleri üzerinden de uygulamaya konabilir. IT desteği için bizimle iletişime geçen müşterilerimizin tam olarak neye ihtiyaç duyduklarını ve bu konuda neler yapılabileceğini deneyimli destek ekibimiz ile analiz ediyor ve işletme ile ortak olarak karar verilen çözüm önerisini titizlikte uygulamaya geçiriyoruz.
Küçük/büyük tüm kurum ve şirketler için sunduğumuz Uzaktan destek hizmeti, bilgi işlem altyapınızda oluşabilecek sorunlara çözüm olarak sunduğumuz bir hizmetimizdir. Bu hizmetimizde günün her saati bizlere ulaşabilir sistem sorunlarınızı çözüme kavuşturabilirsiniz.
- • Telefon Desteği Çözümleri
- • E-posta Desteği Çözümleri
-
- • Uzak Bağlantı Desteği Çözümleri
- • Ticket Destek Sistemi
-
Uzak destek hizmeti, genellikle aşağıdaki gibi sorunları çözmeye yardımcı olur:
- Yazılım kurulumu ve yapılandırması
- Virüs ve kötü amaçlı yazılım temizleme
- Ağ bağlantısı sorunları
- Donanım sürücüsü sorunları
- İşletim sistemi güncellemeleri ve yamaları
- E-posta ve diğer uygulama ayarları
Uzak destek hizmetleri, genellikle güvenli şifreleme protokolleri ve kimlik doğrulama yöntemleri kullanarak güvenli bir bağlantı sağlar. Bununla birlikte, güvenlik düzeyi, hizmet sağlayıcının kullandığı teknoloji ve güvenlik önlemlerine bağlıdır. Güvenli bir uzak destek hizmeti kullanmak için, güvenilir bir hizmet sağlayıcı seçmek önemlidir.